Klacht: Pakketje voor de deur maar de inhoud is weg

korthuis op 03 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben een Samsung a7 i pad kado gekregen van een bedrijf via Amazon.it
Het pakketje is ook netjes verstuurd door amazone
Toen wij thuis kwamen van vakantie lag alleen het doosje zonder inhoud voor de deur
Heb meerder keren met Dhl gebeld over het pakketje maar die zeggen elke keer ik moet het oplossen met Amazon
Ben al bijna twee weken aan het mailen met Amazon.it en die kunnen mij ook niet verder helpen
Omdat het bedrijf het bij een externe verkoper heeft gekocht
Ik weet nu niet meer wat ik kan doen beide bedrijven laten het afweten
Ik wil graag mijn i pad waar ik recht op heb

Graag een nieuwe i-pad of het geld dat ik zelf een nieuwe kan kopen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat u de ipad niet zelf hebt kunnen ontvangen. Als er schade gemeld wordt dan is het altijd aan de afzender om deze bij ons te laten onderzoeken en de zending te claimen. Wij kunnen helaas dan ook geen nieuwe ipad of vergoeding hiervoor aan u geven. Dit zal echt via een onderzoek vanuit Amazon onderzocht moeten worden en dan kunnen zij wanneer dit uit het onderzoek blijkt de zending claimen bij ons. Mocht u voor mij het zendingsnummer hebben dan kijk ik graag even mee naar de zending! Maar ik ben bang dat ik helaas net zoals mijn collega's bij de telefonie niks voor je kan betekenen zonder Amazon. Ik hoop u van voldoende informatie te hebben voorzien, mocht u toch nog vragen hebben dan verneem ik deze graag! Excuses voor het ongemak van deze gehele situatie! Met vriendelijke groet, Amber DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht korthuis

1 jaar geleden - Mijn zendingsnummer is JJD000090254000010629966

DHL

Heeft op 04 september 2021 om 11:25 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht!
Ik heb de zending ook even bekeken en kan geen ander antwoord geven dan mijn collega heeft gedaan. Er zal via de verzender hier een onderzoek naar gestart kunnen worden bij DHL en mocht dat nodig zijn een claim worden ingediend. Ik wil u daarom adviseren dit nogmaals te melden bij de verzender.

Excuses voor het ongemak!

Danique
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door korthuis