Klacht: Pakketje voor de deur

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag weer een pakket voor de deur gevonden na mijn werk. Dit is nu al de 5e keer dat er een pakketje open en bloot voor mijn voordeur wordt neergezet. Dit vind ik echt niet kunnen!! Jullie hebben toch briefjes voor als de ontvanger niet thuis is? Dit is asociaal en wie gaat de kosten voor zich nemen als een pakketje weg is gehaald? Zoals ik al eerder meldde, dit is de 5e keer dat dit gebeurd.

Als het pakketje word bezorgd op de juiste manier of afgegeven word bij een PostNL locatie of de buren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Savenije, Hartelijk dank voor uw bericht. U zegt dat pakketten vaak bij u voor de deur worden gezet, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Ik maak hier graag een melding van voor u, kunt u mij hiervoor de 3S-code van dit pakket sturen? Ga ik ermee aan de slag! Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 september 2018 om 13:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Savenije,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door annesavenije