Klacht: Pakket(je) verzonden aan Engeland; 19 juli jl. nog niet door geadresseerde ontvangen.

op 17 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket(je); aangetekend verzonden op 19 juli l. is door geadresseerde nog niet ontvangen. De gegevens zijn:
Barcode: RN669805137NL
di 19 jul.
17:00
NL
Zending is ontvangen door PostNL di 19 jul. 16:58
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.
Mijn vraag is: “…waar is de zending, waarvan 80% niet door mij is te vervangen!?”

niet van toepassing, want mijn aangetekende zending is dus nú -tot aan dagtekening- vanaf 19 juli 'onderweg'?
Ik ben dus ontevreden; het betreft namelijk een door mij aan geadresseerde SPOED zending.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 augustus 2016 om 14:32 geantwoord

Geachte mevrouw Koelewijn,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending naar Groot-Brittannië niet is afgeleverd op het opgegeven adres. Mijn excuses daarvoor.

Ik zie dat u uw melding reeds via een ander contactkanaal aan ons kenbaar heeft gemaakt. Wij hebben u een e-mail gezonden met een navraagformulier, maar hebben deze nog niet van u mogen ontvangen. Wij vragen u deze alsnog in te zenden en handelen uw melding langs die weg verder af, om dubbele acties te voorkomen. Ik beschouw uw melding via dit medium als afgerond.

Alle klachten die gemeld zijn door Zie voor- en achetrnaam