Klacht: Pakket(je) verzonden aan Engeland; 19 juli jl. nog niet door geadresseerde ontvangen.

op 17 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket(je); aangetekend verzonden op 19 juli l. is door geadresseerde nog niet ontvangen. De gegevens zijn:
Barcode: RN669805137NL
Verzenddatum: di 19 jul., 17:00
Gewicht: 0,5 kg
Ontvanger / geadresseerde:
• PO360EJ
• Groot-Brittannië.
Status zegt via POST.NL:
di 19 jul.
17:00
NL
Zending is ontvangen door PostNL di 19 jul. 16:58
Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL.
Mijn vraag is: “…waar is de zending, waarvan 80% niet door mij is te vervangen!?”

Gewenste Oplossing:

niet van toepassing, want mijn aangetekende zending is dus nú -tot aan dagtekening- vanaf 19 juli 'onderweg'?
Ik ben dus ontevreden; het betreft namelijk een door mij aan geadresseerde SPOED zending.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 augustus 2016 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koelewijn,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending naar Groot-Brittannië niet is afgeleverd op het opgegeven adres. Mijn excuses daarvoor.

Ik zie dat u uw melding reeds via een ander contactkanaal aan ons kenbaar heeft gemaakt. Wij hebben u een e-mail gezonden met een navraagformulier, maar hebben deze nog niet van u mogen ontvangen. Wij vragen u deze alsnog in te zenden en handelen uw melding langs die weg verder af, om dubbele acties te voorkomen. Ik beschouw uw melding via dit medium als afgerond.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Zie voor- en achetrnaam