Klacht: pakketje vermist???

op 07 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

postnl is mijn pakket kwijt geraakt hij zou maandag 03-09-2018 opgestuurd zijn via marktplaats en daar aanwezig zijn ik heb geen track en trace code dus kan hem niet volgen het is vandaag 06-09-2018 en nog steeds niks binnen terwijl het de dag erna binnen moest zijn volgens de verzender

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakketje thuis bezorgd heb gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 september 2018 om 20:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Joosten,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakketje nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn wil ik graag weten of dit pakketje wel met 3S-code is verzonden of niet. Wellicht kunt u die dan aan de afzender vragen en naar ons doorsturen. In dat geval kan ik met uw meekijken naar de situatie.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door malik024