Klacht: Pakketje vermist

op 29 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals gewoonlijk gaat het weer mis bij DHL.
Vandaag weer thuis gebleven om mijn pakket in ontvangst te nemen want heb de inhoud nodig. Kijk ik op mijn track and trace staat er dat het bezorgd is. Ik heb helemaal niks ontvangen!! Was ook gewoon thuis en er was niet aangebeld, het is zo vaak hier bij mij met DHL, vaak bestel ik niet meer als het via DHL gaat maar helaas ontkom je er soms niet aan!
Mijn track and trace nr is 3SJBR000597239. Afzender 1055AA. Waar is mijn pakketje??

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakketje zo snel mogelijk weer terecht is !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2020 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u inmiddels al contact heeft gehad met ons en een onderzoek heeft op laten starten. We zijn hier mee bezig en houden u op de hoogte per mail!

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 29 mei 2020 om 20:42 geantwoord

Fijn dat er een onderzoek is. Ik ben pas tevreden als mijn pakket weer terecht is.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachel129