Klacht: Pakketje verkeerd bezorgt

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is mijn pakketje ‘ergens’ geleverd (volgens de track en trace), maar niet bij mij. Het pakketje kan door de brievenbus,dus daar had ik verwacht het aan te treffen. Er is door de bezorger ook geen briefje achtergelaten, dus mijn vermoeden is dat het pakketje op het verkeerde adres is afgeleverd.
Track & trace nr 3STBYE2656314

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje in mijn brievenbus ligt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 16:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ijlst,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet is bezorgd om 12 september. Het spijt me om dit te horen en ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Voor de zekerheid kunt u altijd navraag doen bij buren om na te gaan of zij uw pakket hebben ontvangen. Ik heb een klacht voor u ingediend, zodat een situatie als dit in de toekomst voorkomen kan worden. Hier krijgt u zelf geen reactie op, maar weet wel dat dit intern serieus wordt opgepakt.

Ik raad u aan om contact met de afzender op te nemen voor een passende oplossing. Gezien het pakket zonder aanvullende diensten is verstuurd, is er geen onderzoek mogelijk.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door ruben84365146874