Klacht: Pakketje verkeerd bezorgd

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Enige tijd geleden heb ik iets besteld via internet uit het buitenland nu word het pakketje geleverd door DHL na lang wachten heb ik de verkoper gebeld die zij tegen mij dat de pakketje al binnen moet zijn dus ik naar de postkantoor gegaan maar zij hebben niks binnen toen heb ik DHL gebeld zij zijden tegen mij dat het pakketje was afgegeven op nr 10 dat is op de hoek bij mij dus ik naar dat Huisnr geweest maar kreeg van de buurman te horen dat op dat nr al een half jaar niemand woont heb toen weer dhl gebeld en zij zeggen wij kunnen niks voor u doen heb toen weer de verkoper gebeld maar hij zegt je moet bij dhl zijn nu naar twee weken wil ik tog een klacht indienen ik heb geen brief gekregen dat het pakketje op een andere adres was geleverd en ik maar wachten het pakketje koste niet echt duur maar voel me tog belazerd

Ik zou te vreden zijn met wat ik had besteld en ook gekregen zou hebben het heeft mij 48,50 gekost en nu heb ik geen pakket en mijn geld is weg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Hallo Aniel, Zeker goed dat u dit even laat weten. Zojuist heb ik getracht informatie over deze zending te vinden echter is dit niet gelijk gelukt. Heeft u wellicht meer informatie omtrent deze zending? Heeft u wellicht een zendingnummer voor mij van deze zending. Met vriendelijke groet, Thijs DHL Parcel Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Anielsahadew

6 maanden geleden - traceernummer.7815368470 als u nog meer info wilt dan hoor ik het graag van u en ben zeer blij dat u het onderzoek bent gestart

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:40 geantwoord

Goedemiddag,

Allereerst excuses voor deze late reactie. Uw zending is verstuurd via DHL Express. Dit netwerk is volledig gescheiden van DHL Parcel. Wij van DHL Parcel kunnen uw zending niet volledig inzien daarom wil ik u adviseren contact op te nemen met DHL Express zij zijn bereikbaar via 088-0552 000.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Anielsahadew