Klacht: Pakketje verdwenen

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan een maand geleden een navigatiesysteem verstuurd via Dhl. Uiteindelijk zijn zij het pakketje kwijt geraakt, en ben ik de pineut. Krijg 3,4 vergoed omdat het pakketje maar zo licht was. Maar uiteindelijk hebben hun er voor gezocht dat ik 40 euro kwijt ben geraakt door hun.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze vergoeden wat voor bedrag er op de foto's stond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag!

U geeft aan dat uw pakket zoek is geraakt en u ontevreden bent over de afhandeling van uw claim. Het is natuurlijk erg spijtig dat uw pakket zoekgeraakt is. Indien de zending dan niet aanvullend verzekerd is, geldt inderdaad een vaste kiloprijs die gerestitueerd kan worden naar aanleiding van een claim. Helaas is er geen andere mogelijkheid.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Joleeinnn