Klacht: Pakketje vast bij Amsterdam international mail center

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een pakket onderweg maar om onduidelijke reden vast in Amsterdam international mail center. Men zou er niet zijn… van de leverancier moet ik mij tot PostNL wenden maar op website is het zoeken en zoeken naar juiste contact. Het trackingnummer is LM986540089US. Hoop op snelle oplossing.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik pakket ontvangen heb en voor dit weekend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2017 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Bil,

Vriendelijk dank voor uw bericht en excuses voor onze late reactie.In uw bericht geeft u aan dat u een pakket uit het buitenland verwachtte, maar dat het u onduidelijk was wat hiervan precies de status was. Ik kan mij voorstellen dat dit verwarrend was.

Inmiddels heb ik mij even in de gegevens over uw pakket verdiept en zie ik dat u deze inmiddels heeft af kunnen halen bij één van onze locaties. Ik wens u dan ook heel veel plezier van uw pakket.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Requin70