Klacht: Pakketje uit VS wat niet meer bezorgd word

op 30 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje uit de VS is 3 weken geleden bezorgd op het aflever adres. Aangezien ik niet in staat was om het pakketje op te halen vanwege vakantie is het pakketje zomaar terug met PostNL gegaan om retour afzender gestuurd te worden. Daarna is het pakketje, i.p.v. retour afzender te gaan, een paar dagen later opnieuw bij het aflever adres bezorgd.
Maar ik was nog steeds op vakantie dus je raadt het al… pakketje weer terug met PostNL om retour afzender te worden gestuurd. Nu heb ik contact opgenomen met PostNL maar zei vertelden mij dat het pakketje niet alsnog naar het afleveradres gestuurd kan worden omdat het retour afzender moet. Dus als het jullie uitkomt dan sturen jullie het pakketje nogmaals naar het afleveradres maar als ik dan vraag of jullie dat voor mij nog een keer willen doen dan kan het opeens niet?????!!!!!!! Te gek voor woorden. Nu moet ik dus wachten totdat jullie het pakketje eindelijk retour afzender gaan sturen, het daadwerkelijk ook echt bij de afzender uit de VS is aangekomen, de afzender controleert of het pakketje nog in orde is en weer opnieuw naar mij opstuurt, het daadwerkelijk ook echt weer in NL is en het door jullie weer wordt bezorgd?? Dan ben ik onderhand wel weer met zomervakantie en dan begint het hele riedeltje weer opnieuw. Het zou fijn zijn als het pakketje gewoon nog een keer bezorgd wordt zodat ik het eindelijk kan ophalen.

Als ik nou eindelijk mijn pakketje binnen heb nadat jullie HET PAKKETJE GEWOON EVEN OPNIEUW AFLEVEREN BIJ HET BEZORGADRES ZODAT IK HET KAN OPHALEN

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat uw zending retour afzender is gestuurd. Excuus voor het ongemak ,graag reageer ik op uw bericht: Om na te bekijken wat hierin mogelijk is, zou ik graag de barcode van uw zending willen ontvangen. Zou u ons deze kunnen toesturen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Shadow Pro

3 maanden geleden - Barcode: 3SEBEL6341609 Referentie: LZ563916313US

Heeft op 30 augustus 2018 om 14:56 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Uit uw bericht begrijp ik dat u teleurgesteld bent in PostNL omdat u pakket retour is gestuurd naar de afzender in het buitenland. Ik snap dat u dit als vervelend ervaart en bied u mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.

Uw zending is inmiddels retour gestuurd. Omdat de afzender verantwoordelijk is voor de adressering zullen wij u ook moeten door verwijzen naar deze partij. De afzender kan de zending eventueel nogmaals naar u toezenden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 01 september 2018 om 09:33 geantwoord

Dus het probleem, dat ik mijn pakketje niet heb, blijft gewoon bestaan en de oplossing is dat het alsnog terug gestuurd is naar de VS... lijkt mij niet echt een oplossing toch?! Als jullie je klachten nou eens serieus zouden nemen en gelijk beantwoorden hadden jullie in dit geval heel misschien nog iets voor mij kunnen betekenen, maar nee natuurlijk niet. En nu moet ik maar vertrouwen hebben dat het alsnog ooit eens bezorgd gaat worden? Ik hou mijn hart vast.

Alle klachten die gemeld zijn door Shadow Pro