Klacht: Pakketje uit Italië na maand nog niet ontvangen

op 13 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje uit Italië is vanaf 10 aug 2017 al in NL, maar vandaag (04 sep 2017) nog steeds niet ontvangen. Volgens PostNL ligt het pakket nu bij inklaringen, maar pakketjes uit EU hoeven niet ingeklaard te worden toch? Er is al \”onderzoek\” opgestart, maar na de max 9 werkdagen nog steeds niks wijzer helaas…

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakketje die al een maand in Nederland ligt te verstoffen geleverd krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 september 2017 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rothengatter,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit Italië verwacht maar dat deze nog steeds niet is bezorgd.

Ik heb voor u gekeken naar het onderzoek en ik zie dat er nog steeds wordt gezocht naar het pakket. De afdeling inklaring heeft het al doorgestuurd en nu moet het ergens bij ons in het systeem zitten. Mocht er meer duidelijk zijn over de zending dan zal er contact met u worden opgenomen telefonisch of via de mail.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rutger Rothengatter