Klacht: Pakketje uit Italië na maand nog niet ontvangen

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje uit Italië is vanaf 10 aug 2017 al in NL, maar vandaag (04 sep 2017) nog steeds niet ontvangen. Volgens PostNL ligt het pakket nu bij inklaringen, maar pakketjes uit EU hoeven niet ingeklaard te worden toch? Er is al “onderzoek” opgestart, maar na de max 9 werkdagen nog steeds niks wijzer helaas…

Dat ik mijn pakketje die al een maand in Nederland ligt te verstoffen geleverd krijg!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2017 om 14:33 geantwoord

Geachte heer Rothengatter,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw zending uit Italië nog niet bij u is bezorgd. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. De behandelaar van het onderzoek heeft u op 5 september een e-mail gezonden met de uitkomst van het onderzoek. Deze e-mail is spijtig genoeg niet bij u aangekomen vanwege een foutief e-mailadres in ons systeem. Volgens mijn informatie is de e-mail gisteren opnieuw verzonden naar het juiste e-mailadres.

Alle klachten die gemeld zijn door Rutger Rothengatter