Klacht: Pakketje uit Italië na maand nog niet ontvangen

op 14 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje uit Italië is vanaf 10 aug 2017 al in NL, maar vandaag (04 sep 2017) nog steeds niet ontvangen. Volgens PostNL ligt het pakket nu bij inklaringen, maar pakketjes uit EU hoeven niet ingeklaard te worden toch? Er is al “onderzoek” opgestart, maar na de max 9 werkdagen nog steeds niks wijzer helaas…

Dat ik mijn pakketje die al een maand in Nederland ligt te verstoffen geleverd krijg!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 september 2017 om 10:03 geantwoord

Geachte heer Rothengatter,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u een pakket verwacht uit Italië, maar dat die al een tijd stil ligt. Ten eerste excsuses voor het ongemak.

Aan de hand van uw gegevens heb ik door het systeem gezocht, en zie dat u ondertussen al contact hebt gehad met mijn collega's van het onderzoeksteam. Hierin staat u het beste even contact kan zoeken met de afzender, ik hoop dat u het dan alsnog snel kan ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rutger Rothengatter