Klacht: Pakketje uit china

op 03 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb onlangs een pakketje besteld uit het oosten. Daarvoor heb ik een T&T nummer gekregen van China Airmail. Die had ik maar een gecontroleerd want ik vond het wat lang duren voordat ik het pakketje thuis kreeg. Nu bekeek ik de trace en er stond dat het pakketje op 19-06-12 al in Amsterdam was aangekomen. Het gaat om dit trace nummer:RA495442625CN. Ik vind het inmiddels raar dat het pakketje nog steeds niet is gekomen aangezien hij al bijna twee weken in Amsterdam is. Kunt u mij helpen met het een of ander om te zorgen dat het pakketje als nog bij mij komt. Hopelijk hoor ik van u!

Mvgr Douwe Fokkema
Gegevens:
Douwe Fokkema
Lisztlaan 7
9402SZ Assen

Ik zou zo snel mogelijk mijn pakketje willen!

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Douwefok