Klacht: pakketje uit buitenland zoek

op 12 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 28 augustus is volgens track and trace een levering aan mij succesvol afgeleverd. Ik heb geen pakketje ontvangen of een gemiste pakketje brief gezien. contact met costumer service levert niks op en kunnen het pakketje niet achterhalen waar deze is afgeleverd.
tracking nummer is LX237882785NL.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten waar mijn pakketjes is en bij wie deze is afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2017 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw El Madkouri,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een zending bij u bezorgd zou moeten zijn maar dat u deze nooit hebt ontvangen.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze op een adres in Nijeveen is bezorgd. Dit komt niet overeen met het adres dat u heeft opgegeven op deze website. Daarom kan ik voor u geen melding aanmaken. Het adres en de naam komen in geen enkel opzicht overeen.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender, misschien dat de afzender hier meer duidelijkheid over kan geven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door touzani