Klacht: Pakketje uit Amerika

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Horneman, Vriendelijk bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat uw pakket naar een ander adres is gezonden en u zou graag zien dat het wel naar het juiste adres wordt gaat. Ik kan me indenken dat u zich hier zorgen over maakt. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierin voor u kan betekenen. Graag ontvang ik hiervoor de track en tracé code zodat ik u verder kan informeren. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2018 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Horneman,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Dena-Horneman