Klacht: Pakketje teruggestuurd naar de verzender

op 04 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week zou een pakketje van mij geleverd worden, maar door een verkeerde huisnummer hebben ze mijn pakketje niet kunnen afleveren. Ik heb DHL gebeld om het juiste huisnummer door ge geven maar mevrouw vertelde mij dat mijn pakketje meteen retour is gestuurd naar de afzender. Wat een leugen!! Als ik nu op de track and trace code klik dan staat er pakketje in het sorteercentrum!!! Dit is al de zoveelste keer dat de werknemers leugens vertellen aan de telefoon!!

Ik wil mijn pakketje geleverd krijgen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 juli 2017 om 14:05 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is uw zending retour gezonden vanwege een probleem met het adres. Bij een incompleet of foutief adres, zij wij helaas genoodzaakt de zending retour te sturen. Nadat wordt geconstateerd dat er een adresfout is wordt het pakket terug gestuurd naar ons sorteercentrum en daar gesorteerd voor het retourproces. Hierna dragen wij de zending over aan de verzender en daarom is de sorteerscan de laatste scan die je bij DHL ziet in het traceersysteem. Ik zou je willen adviseren contact op te nemen met de verzender want zij zullen de zending opnieuw toe moeten sturen.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Farzaneh