Klacht: Pakketje telaat geleverd

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22 jullie heb ik mijn reservesleutel van mijn auto met spoed opgestuurd naar mijn vakantiebestemming in Frankrijk. Zie barcode H9989253119 en legnr 892526813448. Dit kostte ons 43,95 €
Dit zou normaal gezien op 25 juli bij ons aan komen.We hebben het pakje pas op 27 juli mogen ontvangen. Wij hebben nu een appartementje moeten huren omdat wij geen onderdak meer hadden (vakantie was op 25 juli afgelopen) kosten 450,00 €.
Wij hebben allebei 3 dagen extra vakantie moeten nemen (kosten ???)
Kunnen wij deze kosten terug krijgen van Postnl ?

Gewenste Oplossing:

Als we onze onkosten terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Housen,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw spoedzending met vertraging is bezorgd, en dat u hierdoor extra kosten heeft moeten horen. Ik snap dat dit ontzettend vervelend is. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik kan deze kosten niet voor u vergoeden. Volgens onze Algemene Voorwaarden zijn wij niet aansprakelijk voor gevolgschade.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door voetbal118