Klacht: pakketje spoorloos verdwenen

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

goed hier zijn we weer weer over onze lieve vrienden van postnl,
vrijdag 9 februari pakketje verstuurd naar een mede Facebook gebruiker,
inhoud een brushless motor ter waarde van 280 euro standaard verstuurd 6.95 betaald en met goede vertrouwen pakketje afgegeven aan postnl
10 februari om 10.46 was het pakketje afgeleverd dus ik de koper gevraagd of ie het binnen had,
tot mijn verbazing niet dus buren gevraagd ook niks,
ik (de verkoper) postnl gebeld met het verhaald mevrouw vertelde mij dat het wel vaker voorkwam en dat ik toch even geduld moest hebben tot woensdag want het zou alsnog aan kunnen komen,
vandaag woensdag 14 februari nog niks dus weer gebeld naar onze goede vrienden van postnl want ik wou een onderzoek starten,
nou helaas voor mij en de koper kregen we letterlijk een dikke middle vinger,
helaas meneer u heeft het pakketje niet verzekerd verstuurd dus tja… doeiiii,
te achterlijk voor worden gewoon dit maargoed postnl is een staatsbedrijf dus die medewerkers van de pakket dienst hebben het letterlijk voor het uit kiezen,
voor hun is het elke dag wel kerstmis,
pakketje weg terwijl die wel geleverd was motor van 280 euro weg en een boze / teleurgestelde koper aan me boek,
bedankt postnl!

zou leuk zijn als we de motor vergoed krijgen,
zodat de koper weer een nieuwe kan halen maar ja daar kunnen we waarschijnlijk wel over dromen,

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 februari 2018 om 16:07 geantwoord

Geachte heer Leijen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat dit waardevolle pakket tot op heden niet bij de geadresseerde is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier heel erg zorgen over maakt. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hier een klacht over is opgemaakt en dat er nog navraag zal worden gedaan bij de bezorger. Hopelijk komt het pakket nog boven water. Mocht dit niet het geval zijn dan is verder onderzoek niet mogelijk. Er hoeft voor dit pakket niet getekend te worden voor ontvangst en dit pakket is onverzekerd verzonden. Het is niet mogelijk om in aanmerking te komen voor een vergoeding.

Heeft op 15 februari 2018 om 16:10 geantwoord

dikke lulkoek is dit jullie standaard antwoord? pakketje is weg bezorger heeft een mooie nieuwe motor omdat jullie simpel weg niet te vertrouwen zijn
en dan kom je met deze onzin stik lekker

Alle klachten die gemeld zijn door ivo669