Klacht: Pakketje spoorloos verdwenen

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een bericht van DHL met track & trace gekregen dat mijn pakket thuis was bezorgd. Echter was ik op dat tijdstip gewoon thuis en is er niemand bij mij aan de deur geweest. Ook fijn dat ik geen briefje had gekregen met waar mijn pakket dan wel is bezorgd. Ik ben langs alle buren gegaan en die hadden ook niks ontvangen. Na een aantal dagen ging mijn deurbel en stond een stel met een pakketje voor mijn deur. Zij vertelde dat dit pakketje in een hoek bij hun in de achtertuin lag zonder dat zij dit wisten. Het was toen al een paar dagen nat winterweer met sneeuw dus van mijn pakket was niet veel meer over. Dit is natuurlijk onacceptabel!

Wij hebben al vaker bij mij in de straat gezeur gehad met DHL die niet netjes bezorgd. Ik ben pas tevreden als deze werknemer die dit gedaan heeft gewoon ontslagen is. Want dit is niet normaal.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is zeker niet wenselijk dat deze zending op deze manier bij u is afgeleverd. Om die reden heb ik de leidinggevende van de bezorger ingelicht over de wijze waarop dit pakket is afgeleverd. Hij zal dit zo snel mogelijk met de desbetreffende bezorger oppakken. Is de inhoud van uw pakketje nog in orde gebleven? Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht M.Groenhuijzen

5 maanden geleden - Beste Thijs, Bedankt voor het bericht. Ja gelukkig was alleen de buitenste doos beschadigd en niet de doos waar mijn bestelling in zat. Bedankt voor het doorgeven. Met vriendelijke groet, M. Groenhuijzen

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 13:48 geantwoord

Goede middag,

Fijn dat de inhoud in ieder geval onbeschadigd is gebleven. Uw klacht is doorgestuurd dus de bezorger zal hier op aangesproken worden.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door M.Groenhuijzen