Klacht: Pakketje spoorloos

op 23 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

The delivery was geen succses mijn pakje was 3weken daarvoor ook al zoek de niet zo vriendelijke man van de Bruna snauwde tegen me heb j3 een barcode nee dus er ligt hier geen pakje uit china zegt ie wel dus 2 dagen later ging het terug naar china en weer terug naar post nl en nu alweer er niet waardeloos
Heb ook geen kaartje in de bus gehad …..

Tracknummer = LX339692654NL

Gewenste Oplossing:

Als me pakkie thuis komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Zwoferink,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag uw pakket wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat het pakket op de afhaallocatie Rijnwaterstraat 23 is afgeleverd op 6 december. Normaal gesproken blijft een zending twee weken liggen voordat we deze retour sturen. Mocht de zending niet op de genoemde locatie zijn aangetroffen bij uw bezoek raad ik u aan contact op te nemen met de verzender van het pakket. Omdat het gaat om een onverzekerd pakket kan ik hiervoor spijtig genoeg geen onderzoek instellen. De verzender kan eventueel vanuit het land van verzending een onderzoek opstarten en u van een oplossing voorzien. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Gaitie888