Klacht: Pakketje spoorloos

op 07 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 23 September 2016 hebben wij een brief van PostNL in brievenbus ontvangen dat zij een pakket hebben afgeleverd en wij niet thuis waren. Er is aangegeven dat de zending bij een PostNL locatie is afgeleverd, echter ontbreekt de sticker waar het is afgeleverd. We zijn langsgeweest bij dichtstbijzijnde locatie, maar zij konden ons niet verder helpen.
Waar is nu ons pakket? Het is een verjaardagskado voor iemand die 24 September jarig is, dus we hebben het nu nodig!

Als we 24 September 2016 voor 15.00 uur weten waar ons pakketje is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Nieuwenhuizen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat de bezorger een onduidelijke kennisgeving bij u heeft achtergelaten en dat uw pakket niet op uw gebruikelijke afhaalkantoor aanwezig is. Mijn excuses hiervoor. Ik wil dit graag voor u nakijken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de barcode van het pakket op te vragen bij de afzender? Dan kan ik de status voor u nakijken. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Nieuwenhuizen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 10 oktober 2016 om 13:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Nieuwenhuizen,

Alle klachten die gemeld zijn door orm