Klacht: Pakketje spoorloos

op 12 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu wel echt klaar met DHL, ik ben op zoek naar een pakket sinds februari 2016, ik heb iets via marktplaats gekocht en laten versturen met dhl, helaas kon ik het pakket niet op tijd ophalen, maar hij werd ook eerder teruggestuurd, als ik kijk op dhlforyou.nl (3sdfy205909107) waar mijn pakketje is, staat er nog dat ie onderweg naar het sorteercentrum is. Na vele emails en telefoongesprekken met DHL word ik gewoon niet wijzer en mijn probleem wordt niet opgelost, ze vragen dat de persoon die het pakketje heb gestuurd contact met ze neemt en dan kunnen ze pas kijken waar ie is, alleen die person Maria de Boer geeft geen antwoord meer op Marktplaats en wil ook geen moeite doen om mij te helpen, ze heeft toch het geld al gekregen. Ik wil DHL vragen dat ze alsjeblieft mijn pakketje zoeken, ik vind niet eerlijk dat ik het niet kan hebben, ik heb voor het pakketje en de verzending toch zelf betaald, niet de verzender. Helaas is DHL niet echt klantvriendelijk en het duurt heel lang tot dat je een antwoord krijgt op je emails, dat had ik nooit van zo\’n bedrijf verwacht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat ze naar mijn pakketje zoeken en dat ik het ergens op kan halen of dat ik weer de verzendkosten betaal en die verstuurd word naar mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door brigittemv