Klacht: Pakketje sinds 04 mei 2016 bij Inklaring PostNL

op 24 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje van een particulier te ontvangen uit IJsland en dit ligt al sinds 04 mei bij PostNL in Amsterdam. Zowel bij de douane (waar ik door PostNL volstrekt onterecht naartoe wordt gestuurd) als bij PostNL kan ik niet worden geholpen. Dit is toch echt absurd. Volstrekt onacceptabel.

Als mijn pakketje snel, veilig, zonder extra kosten en onbeschadigd bij mij in handen is ben ik tevreden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 mei 2016 om 09:11 geantwoord

Geachte heer Jansen,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakketje al sinds 4 mei bij de douane ligt, en dat u deze snel wenst te ontvangen.

Ik heb de zending erbij gehaald, en heb ondervonden dat de zending sinds 9 mei geen nieuwe update heeft gehad. Dit duurt inderdaad te lang, en kan nader onderzocht worden. Ik zie dat er op 20 mei een onderzoek is opgestart naar de zending, en daar verwacht daar snel een update op. Ik heb uit het onderzoek begrepen dat er telefonisch contact is geweest, en dat u bent geïnformeerd over de verdere afhandeling. Ik zal daarom deze klacht sluiten.

Heeft op 24 mei 2016 om 19:10 geantwoord

Mijn indruk is dat er geen oplossing is. Het pakje heb ik niet en ik krijg geen bericht dat het onderweg is. Dus GEEN oplossing maar wel hevige teleurstelling over het feit dat ik op een zeer verdrietige manier aan het lijntje gehouden word. Kastje - muur - kastje - muur ... enz en zo verder

Alle klachten die gemeld zijn door Majocoja11
x