Klacht: Pakketje retour ?

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi ik had iets besteld via marktplaats dat werd verzonden via post nl.
Maandag zou het aankomen thuis gebleven maar na vertraging werd het overgezet naar vandaag zelfde verhaaltje dus weer thuis.
Nu geven ze aan dat het adres niet klopt terwijl op het pakketje alles klopt en op de gegevens van de app ook , nu woon ik in een nieuw bouw en is het lastig te vinden maar ze doen de moeite niet om het te zoeken , de eerste keer met een spoiler heeft het 3 dagen geduurd voor dat ik mijn pakketje had , 1 ste dag kregen ze het niet gevonden net als de 2de dag , 3de dag kwam ik van werk en stond ineens mijn voordeur open zonder dat er iemand anders een sleutel heeft en mijn pakketje stond binnen , aleen ik heb de sleutel en niemand anders een kras op mijn deur en open ???

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat het vergoed word dat mijn pakketje opnieuw kan worden verstuurd en dat ze het adres voortaan weten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 februari 2018 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Laurenssen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw gegevens heb ik gezien dat u over deze kwestie reeds telefonisch contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling, hij of zij zal dit verder oppakken en de verantwoordelijke bezorgers aanspreken. Ik ga er vanuit dat de bezorging hierdoor weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Het pakket zal retour gaan naar de afzender, dit kan ik niet meer tegenhouden of terugdraaien. De reden van retour staat vermeld op het pakket zelf, als bij terugkomst bij de afzender blijkt dat het pakket inderdaad geadresseerd was aan het juiste adres kan de verzender bij ons een melding maken dat het pakket ten onrechte retour is gezonden. Omdat de afzender onze opdrachtgever en klant is kan alleen de verzender in zo’n situatie eventueel in aanmerking komen voor een vergoeding van de verzendkosten. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender om samen tot een oplossing te komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Nick9112