Klacht: Pakketje onbeheerd voor de deur gegooid

RA47 op 18 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer voor de zoveelste keer pakketje voor de deur achtergelaten… en ik ben gewoon heel de dag niet thuis ook!!Wat denkt de bezorger wel niet? Dat hij dat zomaar mag bepalen ofwat? Als ik niet thuis ben dan laat je het of bij de buren of je brengt het volgende dag als 2de poging, of naar de dhl locatie maar je gaat het niet voor de deur neer leggen alsof het een krant is ofzo ik heb hier wel voor betaald ja!!

Gewenste Oplossing:

Ja als de bezorger daar op aangesproken wordt en daar iets aan gedaan wordt! Want dit is gewoon belachelijk wij betalen toch gewoon bezorgkosten en het afleveren van een pakketje hoort bij de service!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 februari 2021 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Goed dat u dit even aangeeft. Ik heb de klacht meteen doorgestuurd naar het depot, zodat dit met de chauffeur besproken kan worden. Ik wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak en ga ervan uit dat het niet meer zal gebeuren.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door RA47