Klacht: Pakketje onbeheerd achtergelaten.

MISS_EVA1981 op 27 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is al een paar keer voorgekomen dat kleine pakketjes die niet door de brievenbus pasten gewoon met een elastiekje aan mijn deurknop achter zijn gelaten. Gelukkig nemen mijm buren de pakketjes mee als ze ze zien hangen maar dit is toch niet normaal?! Iedereen had het mee kunnen nemen.

Let wel het gaat alleen om brievenbuspakketjes die dus door de postbode worden bezorgd. De grote pakketten worden door een andere bezorger geleverd en die laat altijd netjes een briefje achter.

Ik zou het fijn vinden als de desbetreffende postbode(s) worden aangesproken.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Valpoort, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat brievenbuspakketten, die niet door de brievenbus passen, onbeheerd worden achtergelaten. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling en ik wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag zou ik hier een klacht over registreren, zodat desbetreffende bezorger hierop aangesproken kan worden, door de teamleider van de bezorger. De bezorger hoort namelijk gewoon een briefje achter te laten als het pakket niet door brievenbus past en het pakket vervolgens bij een afhaallocatie af te leveren. Zijn het pakketjes met Track&Trace codes? Brievenbuspakketten uit het buitenland hebben vaak een code die begint met LX. Deze codes zouden op het adreslabel moeten staan. Hoe vaak is dit nu ongeveer voorgekomen en van welke afzenders waren de pakketjes afkomstig? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Valpoort, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 maart 2018 om 11:52 geantwoord

Geachte mevrouw Valpoort,

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door