Klacht: Pakketje nooit ontvangen, geen geld terug

op 22 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb al een aantal keer contact met Mode-Statements opgenomen via de mail. Ook heb ik gebeld, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb bij Mode-Statements in april een top besteld, maar deze nooit ontvangen. Ik heb met Mode-Statements een aantal keer mailcontact gehad, waarin zij mij de mogelijkheid boden mijn geld terug te krijgen. Dat wil ik graag, maar ineens kreeg ik geen reactie meer. Ik wil mijn geld terug, daar heb ik recht op. Want ik heb geen pakketje van Mode-Statements ontvangen en wel betaald (€39,98). Dat betekent dat Mode-Statements van mij heeft gestolen. Dat geld is niet van hen. Dit is geen eerlijke handel en naar mijn mening mag een bedrijf zo niet met klanten omgaan.

Ik wil excuses en mijn geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Mode-Statements

3 maanden geleden - Goedemiddag, Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. Wij zullen deze klacht binnen 2 werkdagen voor je oplossen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Mode-Statements.com

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 22 september 2017 om 16:39 geantwoord

Hi Zjoske,

Inmiddels hebben wij contact gelegd via de e-mail en jouw klacht in behandeling genomen en opgelost.

We vinden het erg vervelend dat het zo heeft moeten verlopen voor je. Graag bieden we je daarom ook onze oprechte excuses aan.

Tevens hebben we een leuk presentje toegevoegd bij de desbetreffende e-mail.

Mocht je toch nog vragen hebben kan je ons altijd bereiken via info@mode-statements.com

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements.com