Klacht: Pakketje nooit ontvangen

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week bestelde ik een pakketje dat dinsdag bezorgd zou worden. Ik ontving ook een track and trace code waarmee ik het pakketje kon volgen. Via deze code zag ik dat DHL aangaf mijn pakketje te hebben bezorgd, echter heb ik mijn pakketje, nu een week later, nog steeds niet ontvangen. Al een paar keer geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice maar niet met succes.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw zending op 19 december geleverd. Indien u het pakket niet heeft ontvangen wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen om dit verder voor u na te kijken of en waar uw zending is geleverd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door sarahb123