Klacht: pakketje nooit ontvangen

[email protected] op 01 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in de trackingorder staat dat het pakketje succesvol is bezorgd, doch heb dit nooit ontvangen.Dit pakketje kan!! door de brievenbus!

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als ik weet wat er gebeurd is met het pakketje. Het track and tracenummer is 3003661114812473

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 juli 2020 om 08:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit China niet heeft ontvangen terwijl de zending volgens uw informatie afgeleverd zou zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar het pakket zich bevindt. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u gestuurde code heb ik tot mijn spijt geen enkele informatie kunnen vinden in ons Track en Trace systeem over dit pakket. In sommige situaties gaan zendingen in Nederland verder als briefpost en ze zijn in dat geval verder niet te volgen. Ik kan voor een dergelijk pakket de status niet controleren en kan hierin spijtig genoeg geen verdere actie voor u ondernemen.

Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending en is hun klant. U bent klant van de afzender en heeft met de verzender een afspraak over de levering van uw zending. De verzender kan in bepaalde situaties eventueel een onderzoek laten opstarten via zijn of haar eigen postdienst. Ik hoop uiteraard dat u samen met de verzender tot een passende oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]