Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit China niet heeft ontvangen terwijl de zending volgens uw informatie afgeleverd zou zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar het pakket zich bevindt. Graag reageer ik op uw bericht.
Op basis van de door u gestuurde code heb ik tot mijn spijt geen enkele informatie kunnen vinden in ons Track en Trace systeem over dit pakket. In sommige situaties gaan zendingen in Nederland verder als briefpost en ze zijn in dat geval verder niet te volgen. Ik kan voor een dergelijk pakket de status niet controleren en kan hierin spijtig genoeg geen verdere actie voor u ondernemen.
Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De verzender heeft een vervoersovereenkomst afgesloten met de verzendende postorganisatie in het land van verzending en is hun klant. U bent klant van de afzender en heeft met de verzender een afspraak over de levering van uw zending. De verzender kan in bepaalde situaties eventueel een onderzoek laten opstarten via zijn of haar eigen postdienst. Ik hoop uiteraard dat u samen met de verzender tot een passende oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice