Klacht: Pakketje nooit ontvangen

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een pakketje besteld bij helmonline.nl maar het pakketje is nooit bezorgd.. De track and trace geeft aan dat het pakketje 07-05-20 om 19:16 bezorgd is. Daar is niks van waar. Ten 1e was ik gewoon thuis rond dat tijdstip en heb ik niks gezien van dhl. En ten 2e heb ik een ringdoorbel waardoor ik kan zien wie er voor mijn deur staat en wie er aanbeld.. Dus ook nog bewijs dat het pakketje nooit bezorgd is.
Ik heb contact gehad met dhl die een onderzoek zouden starten, alleen is dat inmiddels een week geleden en heb ik nogsteeds niks gehoord

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn pakket eindelijk krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb voor u het onderzoek even ingekeken en zie dat we hierover contact hebben gehad met de afzender. Dit zijn namelijk de afspraken die we met de afzender hebben gemaakt. U kan het best even contact opnemen met de afzender.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 24 mei 2020 om 18:36 geantwoord

Slechte service

Alle klachten die gemeld zijn door Yara