Klacht: Pakketje nooit bezorgd

op 05 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2-8-2016 heb ik een pakketje besteld, volgens de track en trace systeem is deze op 3 augustus aangekomen. Er is helemaal niks. Geen briefje, geen pakketje en het is ook niet bij de buren. Ik heb geen idee waar het is en vind het behoorlijk jammer dat het dus waarschijnlijk op een verkeerd adres is afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketjes op het juiste adres worden afgeleverd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 augustus 2016 om 17:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste orasbaharloo,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart omtrent uw zending.

Erg vervelend om te vernemen dat uw zending op afgeleverd staat, maar u de
zending niet in ontvangst heeft genomen.

Vanuit het systeem zie ik dat de zending op uw adres is afgeleverd. U geeft al aan dat u de zending niet in ontvangst heeft genomen. Ik vind dit erg vervelend om te vernemen.

Ik wil u daarom ook adviseren om dit te melden bij uw verzender. Uw verzender kan bij ons een onderzoek opstarten en daarmee navraag laten doen bij de bezorger. Helaas kan dit onderzoek alleen via de verzender lopen. Dit komt doordat u de klant van uw verzender bent en uw verzender is de klant van DHL.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door orasbaharloo