Klacht: Pakketje nooit angekomen

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje van US aan gekomen in NL,maar volgens hun niemand aanwezig op adres. Vreemd en incorrect, wij hebben winkel en altijd open behalve op Zondag en Maandag. Tracking number CJ4602329184US met USPS aangekomen bij Post.

Graag nieuwe poging pakketje leveren op Adres Kapellerlaan 66,Roermond,NL
Bij niemand aanwezig of weigering (bv eventueel na 18.00,dan graag op Kapellerlaan 143 afleveren)

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2017 om 12:50 geantwoord

Geachte heer, mevrouw van Dongen,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat er voor pakket CJ4602329184US geen bezorgpoging op uw adres is gedaan, terwijl uw winkel altijd open is behalve op zondag en maandag. Ik kan me voorstellen dat u toch graag uw pakket wilt ontvangen, graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde code CJ4602329184US heb ik geprobeerd de status van uw zending te achterhalen. Deze code levert echter geen enkel resultaat op in ons systeem. Indien u de zending inmiddels nog niet in uw bezit heeft adviseer ik u de code te controleren en eventueel voor de zekerheid contact op te nemen met de afzender voor meer informatie.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door shyzzil