Klacht: Pakketje nog steeds niet

op 08 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Echtt heel slecht ik wacht al 4 dagen op mijn pakket terwijl het binnen een werkdag al binnen moest zijn en als je bel wordt je van het kast naar muurtje gestuurd wat is dit man egt niet normaal dat mensen zolang moeten wachten op iets wordt je telkens iets anders verteld

Zolang mijn pakket niet binnen kom ben ik niet te vreden en eigenlijk als het binnen zou komen zou ik noch niet tevreden zijn heeft veels te lang geduur

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Petronilia, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat uw zending nog niet is bezorgd en kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld over bent. Om te kunnen nakijken wat er precies met uw zending aan de hand is (geweest) ontvang ik graag de track&trace code. Wilt u deze toesturen? Deze code begint normaal gesproken met 3S. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Petronilia, Jammer dat u nog niet op mijn verzoek om een track&trace code te sturen bent ingegaan. Ik hoop dat u dit alsnog zult doen. Mocht u het pakket in de tussentijd al hebben ontvangen dan hoor ik dat graag van u. Als u niet binnen een paar dagen reageert ben ik genoodzaakt deze klacht te sluiten. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 oktober 2016 om 13:10 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Petronilia,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem 90