Klacht: pakketje nog steeds niet ontvangen

op 10 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

21 maart pakketje aangeboden maar was niet thuis. Getracht code in te voeren bij “Bezorgergemist”maar dit geeft geen response. Gewacht conform richtlijnen DHL maar tot op heden niet meer aangeboden.

Als ik het pakketje kan ophalen bij dichtsbijzijnde ophaaladres te Leiderdorp ( Daans bloemenshop)

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 jaren geleden - Goedemiddag,Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Mijn excuses voor de trage reactie. Op het door u aangegeven adres is er geen zending bij ons bekend. Klopt het dat het adres dat u doorgeeft ook het oorspronkelijke afleveradres is?Ik zie wel dat er op 21 maart een pakket een naburig adres is aangeboden. Dit pakket is inmiddels geleverd, wellicht heeft u hier ten onrechte de bezorger gemist code van ontvangen. In dat geval mijn excuses voor de veroorzaakte verwarring. Dit pakket is inmiddels bezorgd.Indien u een zending via ons verwacht, zou ik graag een traceernummer van u ontvangen zodat ik het probleem voor u kan nakijken. Mocht u niet over het traceernummer beschikken kan uw afzender dit voor u opzoeken.Met vriendelijke groeten, Pieter DHL Parcel Klantenservice

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 13:11 geantwoord

Goedemiddag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op [email protected] Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door aljebabs