Klacht: Pakketje nog steeds niet binnen

op 16 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb op 07-03-2020 een bericht gekregen dat mijn pakketje binnen zou komen. Hij is niet binnengekomen doordat de bezorger het adres niet heeft kunnen vinden, dat vind ik al erg raar want er stond geen fout in. Toen kreeg ik op 12-03-2020 dit berichtje: Status op di, 10.03.2020 12:09 uur:
De zending wordt naar het landde regio van bestemming vervoerd en aldaar aan de bezorgorganisatie overgedragen.
Dat berichtje is nog steeds niet veranderd en ik vraag mij af waarom niet. Want normaal zou het al binnen moeten zijn.
Shipmentnummer is: CP420476280DE
Verzenden van je bestelling 16419088-17187441

Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen.
Groeten Jesper

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje binnen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 maart 2020 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw pakket is geweigerd, inderdaad met als opgegeven reden dat het adres onbekend zou zijn. Zodra een pakket geweigerd is, is er eigenlijk maar één mogelijke vervolgstap. De zending gaat dan terug naar de verzender.

Zo'n retourzending is niet volledig te traceren. Na een tijdje houden de scans op, doorgaans omdat het pakket vanaf dat punt handmatig wordt verwerkt, of wordt herlabeld. Alleen de oorspronkelijke verzender kan u ervan op de hoogte brengen dat de zending terug is, en ik kan u dus alleen maar aanraden om de retour af te wachten en contact met uw oorspronkelijke verzender te houden. Dat is uw aanspreekpunt voor alle mogelijke vervolgstappen.

Met vriendelijke groet,

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jespertk