Klacht: Pakketje niet optijd geleverd.

op 08 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31/5 heb ik voor mijn moeder haar verjaardag een hangmat besteld. Ik zou het 1/6 binnenkrijgen. Maar ik heb het nog steeds niet binnen.
Erg jammer, vooral ook dat ik daarvoor thuis moest blijven.

Ik heb DHL al meerdere berichten gestuurd. Hun vertelde mij tot 3 x toe dat mijn pakketje de volgende dag kwam.

Heb geen excuses gekregen, niks. Wat een slecht bedrijf! Ben er zo klaar mee!

Ik wil graag de verzendskosten terug. Lijkt me wel zo netjes na die slechte service.

Gewenste Oplossing:

Verzendskosten geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2017 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door R.Styi