Klacht: pakketje niet ontvangen, wel betaald.

op 21 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje besteld uit het buitenland en was helaas niet thuis toen het werd bezorgd.Toen hebben ze ondanks dat er een briefje aan de binnenkant van de deur geplakt was, met een adres waar ze het konden afgeven, weer mee retour genomen. Er is vervolgens wel een briefje in de bus gedaan dat zij het de dag erna weer zouden proberen. Ze hebben het dus niet afgegeven bij het adres van het briefje op de deur. Echter is het pakketje terug gestuurd, om welke reden is onduidelijk, en vergoed PostNLhet niet. Nu ben ik dus mijn geld kwijt en heb geen pakketje. Vervolgens heb ik telefonisch contact gehad met uw klantenservice, met Stanley, maar, hier kwam uit naar voren dat ik blijkbaar gewoon pech heb en wist hij mij te vertellen dat PostNL zich van alle verantwoordelijkheden terugtrekt wat betreft dit pakketje.
Wat een slechte service.

Vergoeding van de geleden schade: Ruim 17 euro heb ik betaald en er niets voor ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Sijszeling, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorging van uw pakket niet is gelukt. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Wilt u mij het trackingnummer van dit pakket sturen? Dan kijk ik met u mee. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostnL

Reactie van de melder van de klacht T_s

1 maand geleden - Het nummer is KG72913623 Ik heb de verkoper al gecontact en die heeft m niet terug gestuurd gekregen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:56 geantwoord

Geachte heer Sijzeling,

Hartelijk dank voor uw bericht en het meesturen van de code. Door middel van deze code heb ik gezien dat het pakket op 7 augustus retour is gezonden naar de afzender. Ik kan dit tot mijn spijt niet meer tegenhouden of terugdraaien. De reden van retour staat vermeld op het pakket zelf, bij een retourzending naar het buitenland kan het enige tijd duren voordat het pakket terug is in het land van verzending. Voor een oplossing en eventueel opnieuw verzending van het pakket adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van uw zending. Mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door T_s