Klacht: Pakketje niet ontvangen status bezorgt.

op 15 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje bestelt zou tussen 11.30 en 15.00 komen. Na 15.00 nog niks ontvangen. Toen keek ik in de track and trace en stond er dat het pakketje om 13.46 was afgeleverd. Maar ik heb niks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje gewoon krijg. En de volgende keer op tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 april 2020 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat uw zending gescand is als afgeleverd terwijl je niets hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb op uw adres een zending kunnen vinden vanuit de Wehkamp. Ik raad u aan om even bij uw directe buren navraag te doen. Het kan zijn dat de bezorger een vergissing heeft gemaakt en de zending per ongeluk daar heeft aangeboden. Ligt er daar niets? Dan is er een onderzoek nodig om meer informatie te achterhalen.

Voor het opstarten van het onderzoek moet ik u aanraden om contact op te nemen met de Wehkamp. Zij hebben namelijk aangegeven dat alleen zij een onderzoek mogen opstarten voor Wehkampzendingen en zullen dit graag voor u doen via hun eigen specialsupport team binnen DHL.

Ik hoop dat er spoedig meer duidelijkheid is. Mijn excuses voor al het ongemak.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 09871