Klacht: pakketje niet ontvangen

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens zou het pakket inderdaad op uw adres zijn afgeleverd. Hoewel onze bezorger niet heeft aangegeven dat hij het pakket bij de buren heeft afgegeven, zou u nog kunnen vragen of één van uw buren het toevallig heeft ontvangen.

Hebben ook uw buren het pakket niet gekregen? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele huisgenoot aangenomen? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Helaas mogen wij dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door raoulbak