Klacht: Pakketje niet ontvangen

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens track en trace zou het pakketje waar ik op zit te wachten (3SKABA994984841) donderdag 14 september om 14.54 al bezorgd zou op mijn adres. Ik heb echter niets ontvangen! Ik bel post.nl. Wij kunnen niets voor u doen mevrouw. U kunt het bij de afzender proberen. Wat is dit. De zoveelste keer dat een pakketje niet bezorgd wordt door post.nl. Dit keer kost het mij 50 euro.
Wat een service van post.nl. Je zeggen gewoon niets aan te doen.

Als er uitgezocht wordt waar mijn pakketje is gebleven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 september 2017 om 15:42 geantwoord

Geachte mevrouw Matroos,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket niet bezorgd is zoals aangegeven is in de track&trace informatie. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Ervaring leert dat een zending in uw situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt. Het gaat om een onverzekerd pakket waarbij een handtekening voor ontvangst niet nodig is. Een onderzoek is in deze situatie niet mogelijk. Heeft u nagevraagd bij uw directe buren of het pakket wellicht daar is afgeleverd? Indien u het pakket op dit moment nog niet hebt ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan eventueel een klacht bij ons neerleggen en u van een passende oplossing voorzien. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door lauramatroos