Klacht: Pakketje niet ontvangen

op 19 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 september 2017 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Brandhorst,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat volgens de status uw pakket afgeleverd zou zijn, ik begrijp dat u echter niets heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier graag meer informatie over wilt, graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat het pakket op 5 augustus is afgeleverd bij een afhaallocatie in uw woonplaats. Omdat de zending niet is opgehaald is deze spijtig genoeg reeds retour gezonden naar de afzender. Ik heb een klacht gemeld bij de bezorgafdeling vanwege het feit dat u geen afhaalbericht in uw brievenbus heeft ontvangen. De leidinggevende zal de verantwoordelijke bezorger hier binnen enkele werkdagen op aanspreken om te voorkomen dat dit nog vaker misgaat. Het pakket heeft Nederlands reeds verlaten, dit kan ik niet terugdraaien of herstellen. Voor een oplossing en eventueel een nieuwe zending adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door L_B