Klacht: Pakketje Niet Ontvangen.

op 25 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Mevrouw En Meneer.

Hierbij Verzoekende Dat Men Het Pakketje met Track & Trace Code 3STXKC10547586 Het Pakketje Is Van Bol.com Niet Heb Ontvangen, Het Zou bezorgd Worden Op Dinsdag 22 Augustus 2017 Dit Is Niet gebeurd, Daarom De Vraag Waar Mijn Pakketje Is Gebleven En Wanneer Ik Het Pakketje Alsnog Kan Ontvangen.
Hierbij Hopende, Kunt U Hierin Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet Komen, En Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie, Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Hierbij De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende Meneer Erwin Uir Amsterdam.

Gewenste Oplossing:

Ben Pas Tevreden Als Postnl Laat Weten Wanneer Ik Het Pakketje Van Bol.com Alsnog Kan Ontvangen, En Dat Postnl Contact Met Mij Opneemt Via De Mail En Via De Telefoon En Via De Post.

Vriendelijke Groeten Van Erwin Uit Amsterdam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

2 maanden geleden - Ik Heb Nog Steeds Geen Bericht En Geen Reactie Van Postnl Ontvangen! Erwin Uit Amsterdam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Leeuwerink,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket niet op de verwachte bezorgdatum is afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten hoe dit kan en graag zo snel mogelijk uw pakket in ontvangst wilt nemen. Graag reageer ik op uw bericht.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We streven ernaar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteerproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag, zoals helaas bij uw pakket het geval is geweest. Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code zie ik dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink