Klacht: pakketje niet ontvangen

op 03 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakketje niet ontvangen zijn zogenaamd langs geweest
maar ook briefje in de bus gedaan
diverse mails gestuurd maar daar nog niets over gehoord
ben nu al drie dagen thuis om dat zij langs zoude komen
met het pakketje

Gewenste Oplossing:

als je mails stuur dan ook die beantwoorden
en dan contact nemen met de klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 mei 2016 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste koosje70,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart met DHL.

Ik vind het enorm vervelend voor u dat u thuis heeft zitten wachten en de bezorger de melding heeft gemaakt dat u niet thuis bent. Dit is natuurlijk zeker niet de bedoeling. Mijn excuses daar ook voor.

Wanneer ik in het systeem kijk, dan zie ik dat uw zending inmiddels is afgeleverd. Hopelijk heeft u de zending in goede orde ontvangen.

Ik zie dat uw mails ondertussen ook beantwoord zijn. Daarin is ook aangegeven dat uw melding doorgezet is naar het depot. Hopelijk is dit probleem in toekomst niet meer aan de orde.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door j j van dijk