Klacht: Pakketje niet ontvangen

Jennifer Reijnen op 20 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mijn pakketje staat al sinds 15 november ontvangen in sorteercentrum in afwachting van de data, wanneer krijg ik hem eindelijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Begrijpelijk dat u dit bij ons meldt. Heeft u voor mij het zendingsnummer en de naam van de verzender? Het zendingsnummer begint vaak met 3S, JVGL, JJD of bijvoorbeeld CY. Ik kijk dan graag even met u mee. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht Jennifer Reijnen

1 maand geleden - Mijn zending nummer is: JJD149990200012503232 De verzender is: DHL Home Delivery GmbH DHLeCS China DHLeC SZX Joom Logistics Limited

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 december 2021 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jennifer Reijnen