Klacht: pakketje niet ontvangen

Lizetvoch op 12 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn pakketje zou vanavond tussen 19,16 en 21,16 uur worden bezorgd bij mij thuis. ik ben de hele avond thuis geweest.
rondt 20,40 check ik mijn email nog eens na, tot mijn verbazing lees ik dat bezorger me heeft gemist. Hoe is het mogelijk, bezorger heeft absoluut niet aangebeld.

wanneer mijn pakketje zo spoedig mogelijk wordt bezorgd,bij de door mij gekozen optie bij een service punt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 december 2019 om 13:15 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat u ten onrechte een 'niet thuis' melding hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u inderdaad een 'niet thuis' scan heeft gekregen. Wat er precies is misgegaan is mij niet duidelijk. Het kan zijn dat de bezorger zich per ongeluk heeft vergist in het adres. Helaas is de zending vervolgens retour afzender gestuurd. Waarom dit is gebeurd durf ik niet te zeggen. Ik moet je dus aanraden om met de afzender contact op te nemen om een nieuwe levering af te spreken.

Nogmaals mijn excuses voor al het ongemak.

Indien u verdere vragen heeft vernemen wij dat graag.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lizetvoch