Klacht: pakketje niet geleverd terwijl we thuis zijn

Ciskap op 03 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is al meerdere keren voorgekomen dat DHL een pakketje zou afleveren. Wij thuis zijn en vervolgens ik in de mail lees dat ze langs zijn geweest en ik het pakje de volgende dag bij een dhl punt kan ophalen. Dit begint echt irritant te worden. Het gebeurd te vaak.
Meerder bewoners uit ons appartementencomplex klagen hierover.
Wat ook soms gebeurd is dat ze de doos in de lifthal zetten. Waar vervolgens iedereen het pakje kan pakken.

Goede bezorgers inzetten die klantvriendelijk zijn en gewoon de flat in willen om het pakje af te leveren.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de leveringen op uw adres momenteel zo gaan. Dat is niet de bedoeling. Goed dat u het meldt. Heeft u misschien nog de traceernummers waarmee dit is gebeurd? Zou u dan per traceernummer willen aangeven wat er verkeerd was aan de levering? Dan gaan we dit verder voor u oppakken. Ook uw buren zijn van harte welkom dit bij ons te melden. Dit kan ook via de reguliere klantenservice: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support Met vriendelijke groet, Jasmin DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 03 juli 2020 om 11:46 geantwoord

Goedendag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Ciskap