Klacht: Pakketje niet geleverd

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds 24-8-2918 heb ik een pakketje besteld maar door de bezorger van DHL niet geleverd ondanks dat we op de aangegeven tijden thuis waren krijg zelf een briefje van DHL gewoon voor de voordeur gelegd i.p.v. in de brievenbus en ook nog eens niet in gevuld dus waar is mijn pakketje ondank de bloemenzaak aan de overkant waar het pakket ook afgegeven kan worden je kan immers aan geven het pakket is bezorgd bij de buren is dit ook niet gebeurd zie zelfs de bus van DHL door de straat rijden en afhaalpunt is bij mij om de hoek dus waar gaat het mis?

Als mijn pakketje gelijk geleverd word als er staat voor een bepaalde tijd bestellen morgen in huis. Ik ben nu al een week verder en pakket is retour Nasr verzender dus weer een week wachten als het dan al geleverd word is maar de vraag.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:10 geantwoord

Beste mevrouw Minkenberg,

Ik ga kijken wie er hier bezorg hebben en waarom de kaartjes voor de voordeur zijn gelegd in plaats van de brievenbus. Ik zie dat dezelfde verzender een nieuw pakket heeft gestuurd. Dit ligt voor u klaar op het gevraagde DHL ServicePoint.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Wendy

Alle klachten die gemeld zijn door Diana Minkenberg