Klacht: Pakketje niet geleverd!!

Angrie op 11 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal weken geleden heb ik iets besteld bij about you en dit is nooit bij mij aangekomen! Volgens track en trace zou het bij mij zijn afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het pakketje krijg of mijn geld terug
Maar About you geeft niet thuis. Zij geven aan met jullie in contact hierover te zijn. Maar het duurt wel erg lang

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 april 2018 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geacht heermevrouw Marell,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakketje verwacht maar dat u deze nooit hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens zie ik dat de afzender hier een melding van heeft gemaakt. Mijn collega's hebben hier ondertussen al een reactie op gegeven. U kunt het beste even contact opnemen met de afzender voor meer informatie. Hopelijk ontvangt u het pakketje alsnog snel.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via https:www.postnl.nlklantenserviceConsument.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door