Klacht: Pakketje niet bezorgd wegens achterstand

op 08 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwachtte vandaag een pakketje die ik morgen nodig ben, maar deze is niet bezorgd vanwege een achterstand. Het pakketje zou nu na het weekend pas komen maar dan heeft het geen zin meer voor mij.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje morgen alsnog gebracht wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juli 2017 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat het gisteren ons niet gelukt is om uw zending af te leveren. Hiervoor onze excuses. Helaas hebben we uw pakket niet naar vandaag kunnen doorplannen daar door de afmeting deze door onze grootgoed divisie afgeleverd zal moeten worden. Deze doen zelden afleveringen op zaterdag en dienen van tevoren gereserveerd te worden.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Reefman